Dagens fråga 10/10

Blev utmanad av Qaroline att svara på dagens fråga, och visst, why not?  

Finns det någon modefluga som du saknar och vill ha tillbaka?
Jag är ju en sucker för riktiga, klassiska cowboyboots (inte sådana som Din Sko och andra affärer säljer, utan riktiga amerikanska klassiker), så jag önskar ju självklart att de alltid vore på tapeten, för det blir ju så mycket lättare att få tag på nya boots då! Men egentligen är det sak samma, jag går ju i mina allt som oftast ändå! Jag gillar även när rock är på modet, för är det något jag gillar så är det rockiga t-shirts, svarta stuprör och så vidare.. Det vore även nice ifall mysbyxor alltid var högsta mode, för det finns väl ingenting skönare? :)

Modefluga du absolut inte vill ha tillbaka?
Kjol-ovanpå-byxor som var hett när jag gick i trean. Då knallade alla runt i slemmiga jazzbyxor och en slemmig jazzkjol på det. Inte snyggt. Jazzbyxor behöver heller aldrig komma tillbaka, för de är ju inte smickrande på någon. Päls är alltid ute, vem vill gå runt med fyrahundra chinchillapälsar (så många chinchillor krävs det för en pälsjacka..) på kroppen? Snobbiga Östermalmstanter borde aldrig få vara på modet igen, någonsin! Bojkotta päls helt enkelt.

Sådärja!

Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

Om du menar 8-bitars håller jag absolut med. Det är det bästa ^^,

2006-10-10 @ 13:18:06
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Pillan

Neeej, 16-bitar menar jag. Mario Bros på 16-bitars. Det bästa som någonsin tillverkats!

2006-10-10 @ 16:02:03
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0