Kanske en positiv söndag

Det har blivit dåligt med uppdateringar de senaste dagarna, så jag ber om ursäkt för det. Men jag tänker skylla ifrån mig på massor med skolarbeten och lite väl många jobbtider! Mitt mål är ju alltid att uppdatera minst en gång om dagen, och jag känner att jag är en aning dålig på den fronten. Men en bättring skall ske, som alltid!

Idag har jag en på tok för lång "att-göra-lista". Skolarbeten varvas med städning, tvättning och en massa annat jag bara måste göra. Men mellan varven ska jag hinna blogga en hel del, här och på bokbloggen.

Just nu tycker jag att det blivit lite väl många "meningslösa" inlägg, skärpning på mig. För det är ju faktiskt rejält långtråkigt att läsa om hur mycket jag har att göra och hur trött jag är.. osv...

Så nu jäklar! Haha.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0