Lite mindre hjärtklappning nu

Ni anar inte hur duktig och effektiv jag har varit här hemma idag. Direkt efter skolan så satte jag igång med massor med skolarbeten, och jag blev klar med alla de jobbigaste som ska in snarast! Helt underbart känns det. Så förhoppningsvis kommer min stressnivå att lägga sig lite nu framöver..

Igår gjorde jag en H&M- beställning, och idag en Asos- beställning.. Äntligen lön, eller vad säger man? Hinner jag med det imorgon så petar jag in ett inlägg med vad jag beställt för härliga saker!

Nu däremot - té, smörgås och lite TV innan jag fortsätter med att plugga till mitt prov i Företagsekonomi imorgon.. Sedan ska jag ringa bror min också, planera lite för sön-tis!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0