Vardagslyx

Om en liten stund är det dags för att få massage igen, för andra veckan i rad. Mamma är snäll och betalar massage, eftersom min rygg och jag inte riktigt är överens. Ska hålla på i några veckor så att ryggen kanske ger med sig lite. Lovely!

Jag borde just nu göra en filosofiuppgift och börja min teodicéuppsats. Uppgifterna ska in imorgon respektive på fredag, men energin tryter rejält just nu. Jag borde lägga på ett kol på släktforskningen till historian, och kanske så borde jag börja med projektarbetet.. Skolan är påfrestande.

På fredag blir det äntligen en shoppingtur, måste inhandla vinterjacka plus lite annat smått och gott. Men inte allt för mycket dock - fickpengar till Paris måste jag dessutom ha. Lönen var bra, men man kan ju alltid hoppas på lite mer.. Mycket vill ha mer, visst är det så.

Jag är rejält fullbokad nu ett tag framöver, men direkt efter lovet är det jag som styr upp lite filmkvällar och annat med vännerna. Malin, Lina, Petra, Albin... Alla ska få sin del av kakan. Jag har varit ruskigt dålig på att träffa folk på sistone, men jag ska bättra mig. Jag ska se till att bjuda hit dem var och en på filmkväll, jag har så mycket bra filmer som bara väntar på att någon ska njuta av dem. Så, så får det bli!

Skriv din åsikt
Postat av: Evelina

Åh massage- det hade jag också behövt!

2006-10-30 @ 12:49:59
URL: http://Linaevelina.blogg.se
Postat av: Negern

alvarligt! kan vi kolla på den där jäval kristus filmen då?

2006-11-07 @ 21:34:49
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, vi borde faktiskt ta och se den snart.. Vi borde skämmas, vi skulle ju ha sett den för ett år sedan! =)

2006-11-08 @ 12:20:44
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0