En snabbis

Det är FAN mycket nu. Jag har jobbat åtta dagar i rad. Inklusive skola på några av dagarna. Och idag, min första lediga dag på länge, vem ringer då? Jo, jobbet. Fyra gånger. Med fyra olika angelägenheter. Galet.

Imorgon; jobb 07:45-17:00, sedan in till Eskilstuna, till Josefina, och ut på krogen. Shopping och fika på torsdag.
Sedan blir det ju jobb fredag, lördag, söndag, måndag. Men jag tror att jag är ledig på tisdag?

Fick tillbaka på skatten, tack för den skatteverket!

Amazon i torsdags var galet kul. Holmas ägde stället, men Martina ägde dansgolvet. Likör 43 tog hem den kvällen.

Petra och negern börjar få lite ordning nu. Jag taggar på deras inflyttningspresent! =) Den är bra..

Och vart tog Adlen vägen? Vi skulle ju boka semester i södnags, men ingen Adlen dök upp. Iofs lika bra, eftersom jag blev inkallad till jobbet tidigare. Aiya napa Adlen! När ska vi boka?

Det där blev en snabb uppdatering av mycket. Jag måste även skriva klart min bok nu under lovet! Skål!

Skriv din åsikt
Postat av: adlen

svara när ja ringer kvinna!!!!!!!! kärlek!

2007-04-12 @ 17:12:03
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Pillan

Woah, missade det! Men vi hörs nog! ;)

2007-04-12 @ 18:40:25
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0