Nejdå, det är ingen fara.

Jag vill bara meddela att jag fortfarande inte är klar med mitt projektarbete. Det ska vara klart för inskick på tisdag har jag nu bestämt. Så vi får se hur det går med den saken. Så fort jag har skickat in allt, så ska jag sätta igång med körkortet. Det börjar fan bli på tiden, och när jag dessutom har en bil som står och väntar på mig - varför har jag inte tagit det tidigare? Nu blir det av i alla fall, det är bestämt så.

Petra den kraken är sjuk, men jag ska till henne och negern en sväng ändå idag, jag måste ju ge dem deras inflyttningspresent.

Petra på jobbet i fredags kväll: "Känn här bakom mitt öra! Känns svullet, eller hur?"
Jag: "Oh, det där är ju typ körtelfeber eller nått!"
Petra: "Nejdå, det är ingen fara."

I lördags; Petra sjukanmäld, typ öroninflammation och feber. (Informationen kom från Petras far). Optimisten Petra åkte på en nit. Om jag är tillräckligt snäll idag kanske jag muntrar upp henne med en sockermunk. Vi får se..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0