Nystart

Jahapp. Idag börjar kriminologikursen, så jag ska strax kika in på mondo för att se ifall vi redan nu fått någon uppgift.

Kaos på jobbet, jotack. Semester hit, sjukdom dit, för lite personal och för mycket kunder. Heeelt lovely. Till råga på allt så tänkte Petra stjäla min ena sko strax innan hemgång, hon råkade packa ner den i sin vecka. Varför man nu i hela fridens namn vill ha en skitig gammal sko med sig hem. Beats me.

Kört bil har jag gjort på senaste tiden också, och jag måste medge att jag är GRYMT bra på start i backe och backa in på en parkering. Amazing.

Men, Cypern om en vecka exakt. Om EXAKT en vecka sitter jag på planet och blir full/fullare ihop med P. Fan va nice. Paraplydrinkar och värme i en vecka. Thank god.

NU däremot, skolarbete? Kaffe! C.S.I.! Ny dokumentär på Discovery! Förhoppningsvis ett nytt Jericho-avsnitt nedladdat! I vilket fall så blir det ett skitbra avslut på en värdelös dag.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0