Pju.

Jag är ledig måndag till fredag den här veckan.. Det ni. Och ja, det är precis lika skönt som det verkar. Speciellt för mig som aldrig är ledig, då blir fem ynka dagar som ett jäkla sabbatsår. Dessvärre jobbar jag i helgen och missar en tripp med posse upp till sthlm. Men det får helt enkelt bli en annan gång.

Oh! Mycket viktiga nyheter! Jag har, finally, gått till körskolan där jag bokat både körlektioner OCH uppskrivning. Plus att jag håller på och tuta runt i min fina bil. Igår backade jag för första gången i mitt liv, vilket jag måste medge att jag var skitbra på. Jag är mindre bra på att behålla lugnet när det kommer andra bilar. Lite rätt som det är hör man mig vråla "Men håll dig på din sida då för fan!" åt helt ont anande mötande bilar. Men vafan, folk är ju inte där dom ska vara.

Idag åkte jag och föräldrarna till Kolmårdens Tropicarium för att flanera runt bland giftormar och krokodiler ett tag. Kvällen avslutades med pizza och vin, vilket var ett värdigt slut på en bra dag.

På fredag blir det ridning på islandshästar! Kan bli spännande eftersom det har gått nio år sedan jag senast satt på en häst. Jag har dessutom tänkt pricka in en kväll med lite tv-spel och kaffedrickande (och självklart en stunds beställande ut taxfree- katalogen) hos P och negern. Bara så att dom vet om att jag kommer förbi.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0