Bruce Springsteen and the E Street Band

MAKALÖS konsert igår! Jag finner inga ord, det var alldeles magic..
Och äntligen fick jag se E Street Band live! Speciellt Clarence! Vilken kille! Eller som Bruce uttryckte det; "Clarence 'Big Man' Clemons, the Godfather of Swedish Soul!"
Gåshud vid alla saxofonsolon och så fort Bruce tog tag i munspelet...



Låtlistan:

1. "Radio Nowhere"
2. "No surrender"
3. "Lonesome day"
4. "Gypsy biker"
5. "Magic"
6. "Reason to believe"
7. "Candy's room"
8. "She's the one"
9. "Living in the future"
10. "The promised land"
11. "I'll work for your love"
12. "The River"
13. "Working on the highway"
14. "Devil's arcade"
15. "The Rising"
16. "Last to die"
17. "Long walk home"
18. "Badlands"
19. "Girls in their summer clothse"
20. "Jungleland"
21. "Born to run"
22. "Dancing in the Dark"
23. "American land"
24. "Santa Claus is coming to town"


MAGISKT!



"See you in the summer!"


Skriv din åsikt
Postat av: sanne

Hej! Såg att du hade avrit utanför Moulin rouge..(vet inte hur gammalt inlägget var) och blev så nyfiken. Jag är galen i Moulin Rouge och dess historia ända sen jag såg filmen (såklart *ler*), men är dte en besvikelse att åka dit? Vet du vad det kostar ungefär att komma in där? Tacksam för svar!

2007-12-12 @ 15:50:44
URL: http://www.millie05.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja, men nu har hamsterpaj sidan lagt upp en massa flashiga reklamer så nu pallar inte den här datorn att ladda dom mer. Det är tråkigt. Mitt huvudtidsfördriv tidigare har ju vart Bloons i alla dess former.. =P Så nu har jag börjat blogga igen istället..

2007-12-13 @ 14:17:35

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0