ICA vet hur det ska gå till...

Julruschen har härmed tagit sin början på ICA. Härmed checkar personalen ut all form av sans och trevlighet. Först ut ur butiken vinner.

Bortsett från allt kaos idag så hade en kund hittat mask i sin hundfoderpåse. Men hallå, det är ju ICA vi snackar om. Det är bara att packa om och sätta nytt datum!

Jag är aningen trött just nu. Men trots tröttheten kom jag ihåg att ta hem mina jobbkläder för en omgång i tvättmaskinen. Välbehövligt ska ni tro! Imorgon är min sista lediga dag på en vecka sisådär. Då ska jag roa mig med att tvätta, byta lakan, damma, dammsuga, plugga, promenera och göra matlåda. Ring inte och stör!?

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Fan dig för att du är ledig imorgon och fan mig för att jag var ledig idag. Du är ju den som lyser upp överjävliga arbetsdagar och jag misstänker att morgondagen är en sådan.

2007-12-19 @ 21:02:14
Postat av: Elin

Självklart =) När kommer detta ske? När måste tavlan vara klar?

2007-12-20 @ 07:47:45
Postat av: Sabina

Pernilla!! Jobbar du i jul? lagger du isafall undan nagra paket gravad lax till mig pa Ica? och Sill om det borjar tryta i sillhyllan. Jag kommer och handlar lite pa Julafton och da MASTE det finnas kvar! ;0 garna en twixpase ocksa... ;)kraaaam

2007-12-20 @ 09:51:07

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0