Abstinens

Planen för dagen är; dusch - mat - jobb - sova. Alltså en såndär alldeles meningslös och ibland nödvändig dag. Imorgon blir det dock en fika på stan med Petra, lite skola och vad som nu kan tänkas dyka upp.

Jag har grova abstinensbesvär. Följande lista är olika anledningar till att jag aldrig mer tänker sluta med någon som jag är beroende av;

Mina händer/armar skakar allt som oftast, vilket gör det svårt att anteckna saker i skolan.
Jag kan inte göra något vettigt alls, då det enda jag fokuserar på är hur gott det skulle vara med en snus.
Mina naglar är numera icke-existerande.
Jag tuggar tuggummi 24-7.
Jag gör väldigt ofta desperata turer till skafferiet för att hitta något att tugga på. Som om NÅGONTING man kan tugga på går upp mot en snus. Neeej.
Mitt humör går i vågor.
Det känns som om det kliar i hela munnen.

Det var en del av allt roligt som jag genomlider just nu.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0