De senaste dagarna..

Dålig med energi här på bloggen, men ärligt talat så har jag inte varit det minsta sugen på att sätta mig framför datorn de senaste dagarna.

I lördags så förväntade jag mig att Petra skulle höra av sig när hon kom hem från matchen, eftersom planen var så, men nu får vi anta att matchen fortfarande är igång. I söndags jobbade jag så gott som hela dagen. I måndags jobbade jag ena halva av dagen, solade och slogs med två stora ramar med tillhörande affischer. Igår blev det lite träning, en semla och ett jäkla arbete i köket. Jag var duktig och lagade mat att frysa in; Sojafärssås, Linsgryta och Squashgryta. Jag slet i nästan tre timmar, och därmed ger jag mig själv en eloge.

Nu däremot så bär det iväg till jobbet, 11-18 känns rätt överkomligt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0