Lugna lördagen.

Igår tog jag det lungt. Väldigt lungt. Jag jobbade 11-17, och där tog jag och Isabella det kolungt tillsammans. Vi gick och plockade lite kartonger etc. Sedan åkte jag till Hennu, där det blev fika och lite skvaller för att sedan avsluta med Melodifestivalen. Hennes barn är väldigt övertaggade, alltid. Speciellt Liam, han sprang som ett skållat troll genom hela lägenheten i typ två timmar. Amadeus däremot, han gillade inte After Dark's framträdande. Han ville ha ett bra svar på varför vissa killar klär ut sig till tjejer. Någon som har ett bra svar? Dock har sångaren galet snygga ben för att vara kille. Välsvarvat.

Nu; dusch + rensa rummet + äta något? + födelsedagsfika hos bror&tina + jobb 16-21..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0