Jo, men så blev det.

Amazon i lördags var ju helkul. Jag och Holmas är verkligen årets duo. Fast Martina är en pärla hon med när det gäller att festa! Dessvärre höll jag inte mitt löfte till mig själv, det vill säga att dricka lagom. Och absolut inte efter tolvslaget. Så jag började med att grunda med sex stycken redbull&vodka. Sedan dracks det i en ström strid. Bra gjort, verkligen.
När klockan ringde ignorerade jag det. Så jag vaknade av att mamma stormade in på mitt rum halv sju och vrålar "klockan har ringt! gå upp!". Jag fattar först inte vad jag måste gå upp för, men snart nog inser jag att jag måste gå till jobbet. Fy. Frukost blev det först vid elva då magen slutat göra kullerbyttor.. Jag börjar verkligen bli för gammal för det här. Att jobba 8-16 dagen efter är inte längre ett alternativ.

Imorgon blir det bio med pappa, Die Hard 4.0. Mamma är borta och jobbar en hel vecka så det blir jag som får sysselsätta pappa. Bio som han betalar låter som ett bra alternativ. 

  

Skriv din åsikt
Postat av: Posse

Va i helvete sysslar mark med i bakgrunden?

2007-07-10 @ 21:15:29
Postat av: Pillan

Han är nog bara glad skulle jag tro. Och klart fan han är det, AMAZONfest ju. Du är där för sällan posse! =)

2007-07-11 @ 16:09:32
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0