och det blir jag som vinner, ja.

Solen skiner lite sådär allmänt. Så ikväll blir det kubb med några vänner. Sånt är aldrig fel. Igår var det dock Harry's i Eskilstuna som gällde. Där fick Josefina uppleva en riktig buggrunda kan man lungt säga. Men det var kul. Jag spillde ut min första drink, men det gör jag ju i och för sig alltid. Spiller och dräller. Det var bara att köpa en ny. Flen dök upp på krogen också minsann. Kvällens citat? "hallå, nu lyssnar du på mig. Jag kanske är full, men jag menar det jag säger: Du är ju dum i huvet!"

Det lutar åt att det blir krogen nästa onsdag också. Löneonsdag! Ohyeah.

Congrats' Josefina! Hela nitton år.. Makalöst! Jag skäms lite såhär i efterhand att Josefina fick göra kaffe åt mig imorse, på sängen, medans jag låg och slöade. Det borde ha varit tvärtom. Men ingen är väl egentligen förvånad.

Skriv din åsikt
Postat av: Posse

Noo way, raring! :)

2007-07-21 @ 18:36:48

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0