Resumé

I torsdags var det som sagt kubb och lite umgänge med en salig blandning människor. Dessvärre hamnade jag i det förlorande laget på kubben, men det är smällar man får ta. Jag tror personligen att det hängde på att David och jag hamnade i olika lag.. Vi är ett vinnande team, det måste medges. Särskilt när det handlar om Skissa&Gissa. Hur som helst så slutade natten med att jag hade stockholm och posse övernattandes i mitt hem. Mamma tyckte så synd om dem för att de skulle sova i bilen (ha ha), så hon bäddade iordning åt dem. Klockrent när jag väckte Posse i vardagsrummet på morgonen:

Jag: Posse! Vakna!
Posse (yrvaket): Faan, jag har aldrig sovit så här gott i hela mitt liv.
Jag: Eh, men du har ju sovit i jeans?
Posse (tittar på sina ben): Äh, det var det skönaste ändå!

Sedan blev det jobb, jobb, jobb och mer slit. 12-21, 10-20, 16-21... Lyckligtvis var jag ledig idag, men idag resulterade i den mest värdelösa måndagen i hela mitt liv. Tack för den. Men jag har överlevt tristess och dylikt fram tills nu, så då borde jag ju klara natten. Men morgondagen då? JOBB, vad annars. 8.30-18, och sen 07:45-16 på onsdag. Men efter det blir det Harry's i Eskilstuna med en stor skara människor! Härligt! Ifall jag kommer ihåg så ska Josefina få en födelsedagspresent då. Men bara kanske.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0