Friday I'm at work

Man får se lite ljust på tillvaron trots att det blåser kallt.

Jag har lyckats med konststycket att säga till jobbet att jag kan jobba under skoltid eftersom det "troligtvis" inte kommer att vara många lektioner under just den veckan. Tji fick jag, för jag tog fel på veckorna. Så det här ska bli spännande att ordna upp på något sätt. Vad jag känner just nu så är det lektionstimmarna som får lida för detta. Men sak samma, senast jag gjorde något vettigt under en lektion minns jag inte ens.

Inte nog med att jag hunnit med tre lektioner idag, jag ska dessutom jobba 16-21,15.. Kul att få jobba ihop med Petra dock, det är sällan vi får göra det. (Anledningarna till varför vi inte borde jobba tillsammans är tydligen många, enligt R. Men han har inte så mycket val, eftersom Petra och jag är praktiskt taget de enda som jobbar numera.) By the way, grattis till Petra och övriga företaget. Bra gjort att vinna första pris när man mestadels dricker öl under mötena! En stor eloge ska ni ha.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0