Pasta med pesto

Nu är champangefrukosten inför studenten fixad. En la casa Albin! Nära och bra sen att vingla ner till skolan. Bästa tipset jag fått inför studenten (hittils) - Drick energidrycker hela dagen! Klockrent, då håller man sig vaken hela efterfesten också.

Nu tror jag att det snart blir dags att uppdatera Drömkåken- kategorin. Jag såg i Petras blogg att hon ska trilla förbi hos Flens Bostad innan jobbet. Så snart blir det uppdateringar! Jag kommer vara på hugget med kameran, räkna med det. Kul.

Nu ska jag skriva klart det där jäkla kapitlet jag började med för en stund sedan. Sen blir det hemgång, pasta-med-pesto, och sen jobbet.

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

helloo, faan vad roligt med student. Jag kommer lätt, det vet du.

2007-03-27 @ 10:37:16
Postat av: Pillan

Det hade jag redan räknat med! ;)

2007-03-27 @ 10:45:26
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0