Tisdag

Skolan går ju utför nu. Tio dagar kvar till studenten, så det enda som sker är ett och annat betygssamtal. Så övrig tid spenderas på jobbet, för där är det ju ALLTID kris och kaos. Som igår när stackars Dennis var själv i kassalinjen i 5-6 timmar, och hela fruktstyrkan fick komma och jobba av köerna. Kaos som sagt.

Snart dags att ta sig upp till jobbet igen. Jag jobbar fanimej flextider där. Jag ska komma dit så fort jag kan, always.
Jag sitter och funderar på att göra två fallbeskrivningar i psykologi. Det var därför jag satte mig framför datorn. Det går inte så bra, som ni kanske märker.

Ikväll efter jobbet ska jag premiäråka bil med Petra, vilket ska bli spännande. Ska man hålla i sig hårt? Sedan ska vi (förhoppningsvis) ordna en resa. Håller tummarna för det! Jag hörde talas om nån smurf-drink, vilket kan bli spännande. Annars blir det en melon ball eller två, perhaps? =)

Nej, nu stör Joonatan mig så mycket att jag måste sluta med det här! Haha. Klassen ska spela ölbrännboll ikväll, men jag sviker (jobbet as always). SP lär ju vinna, eftersom NV inte kan hålla i en boll. Sådetså.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0