Det är redan den första november.

Igår var det utgång på Harrys med Josefina, Elin och Agnes. Riktigt trevlig kväll, men veggoburgaren på hemvägen var höjdpunkten! Halva Flen var i Eskilstuna för att dricka upp sina besparingar, och bland annat så hamnade en kollega till mig i fyllecell, på sin tjugoårsdag till råga på allt. Men man är ju inte förvånad.

Josefinas katt Sixten har dessutom vuxit upp och blivit en rätt så trevlig katt. Bortsett från att han troligtvis har ätit upp min foundationsvamp.

Bulorna! Vi måste prata om bulorna! Nu har jag även fått en bakom örat som är jättestor, plus att min sena (eller vad det är) i nacken, som är svullen, också verkar ha bulor i sig. Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen, som blev helt nojig, som bad mig ringa vårdcentralen. Så jag ringde dit. Dom hade inte tider lediga under hela november, så dom tyckte att jag skulle ringa och få en akuttid. Så det är vad jag ska göra imorgon. Men det är fortfarande ingen som kan svara på vad det KANSKE kan vara, inte sjuksköterskorna och inte läkaren. Det är mycket spännande det här.

Imorgon ska jag jobba hela dagen (och åka till akuten såklart), men på lördag så blir det Amazon! Albin ringde förut och meddelade att det är för- och efterfest hos honom! Kul! Innan dess ska jag dock försöka bli klar med halva tentan.. Ibland önskar jag att jag valde konstvetenskap istället för kriminologi. Det hade nog varit lättare för min del. Eller historia. Eller religion. Eller filosofi. Dock så slår jag ihjäl nästa person som kallar mig för G.W. Det är inte roligt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0