En såndär meningslös torsdag.

Gårdagen spenderades på jobbet som kortfattat kan beskrivas som att jag först pusslade in fyra burar paket i ett minimalt postrum, och övergick sedan i staplande av chokladtomtar ihop med Petra. Sen så blev det några Desperate Housewives- avsnitt ihop med Malin.

Idag har jag redan hunnit med mitt sista besök hos akupunktören, och sedan en snabb solning. Jag har betalat lite räkningar (bland annat vinterdäck, INTE en kul utgift), och så fort det slutar regna så ska jag och hunden ge oss ut på en promenad. Sedan blir det massor med plugg, för studiebloggen ska in idag (Droger & våldsbrott, Genus & brott, tack gode gud för att det var intressanta ämnen denna gång!). Sedan ska jag koka ihop en linsgryta, och kanske ordna någon god middag till kvällen..

Just för tillfället är jag totalt otaggad till Amazon på lördag, det känns som om en spelkväll med gänget vore mer givande (och dessutom bättre för plånboken!). Jag får se till att ordna något.


Skriv din åsikt
Postat av: adlen

e d amazooon på lördag?!ouhh!!! nu lockade det välldans mkt hörru du du=)

2007-11-29 @ 14:01:01
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej du den 23 är det planerat en uppesittar kväll på storgatan? Ring mig om du kan komma

2007-12-04 @ 08:45:14
URL: http://negern.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0