Jaha, så du är ny här?

OJ så flitigt jag bloggar.. Jag skyller återigen på förvirring, men lägger den här gången även till jobb, trötthet och lathet.

Igår var det monopol igen, Jimma leder numera med 2 poäng medans alla andra ligger på noll. Men David och jag hängde i bra igår, det gjorde vi!

Idag blev det som vanligt jobb den ypperligt härliga tiden 07:45-18:30. Hade dock trevligt sällskap i form av Petra. Vi två fick respons idag från två olika kunder. Petras kund sa "Jaha, så du är ny här?". Petra är väl inne på sitt tredje år, och kunden handlar dessutom på ICA dagligen och ofta av Petra. Bra jobbat. Min kund (en gó gammal tant) sa istället "Åh, det var längesen man såg dig" (och ett glatt leende över att hon nu fick äran att handla av mig).. Aah, jag gillar mina gamla tanter, dom är söta.

Idag orkade jag inte heller skrapa rutorna på hemvägen, så det var aningen dålig sikt. Halt var det också, men det orkade jag heller inte bry mig om.
Fara-på-vägen-AB.

Imorgon är jag ledig, då ska jag fira pappa som fyller år, åka på akupunktur och sola solarium. Promenad kanske? Jag ska även upp till tobaksaffären och ge dom sextio kronor. Jag var inne där förut och skulle köpa två dosor snus, men mitt kort hade inte råd med det. Så killen i kassan tyckte att jag kunde ta mina två dosor nu, så skulle vi orda med pengarna en annan dag.
Jag har återfått min tro på mänskligheten!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0