Stora, tunga vapen

Igår ringde Albin ifrån någon ö någonstans där han var med lumpen. Han var uttråkad, och när Albin är uttråkad vet man inte riktigt vad poängen med hans samtal är. Vårat samtal handlade om något mega- vapen som USA har, som bland annat är med och dödar någonting i War of the Worlds, och det är stort och tungt, och Albin är numera den som sköter det här vapnet, vilket innebär att han kommer att bli biffig som tusan. Ungefär så utspelade sig samtalet. Vi kom dock fram till att på torsdag så ska jag hämta honom på stationen, så hämtar vi Petra och rundar av kvällen med lite té och skitsnack.

Om jag orkar och hinner med ikväll så ska jag lägga ut bilderna från kvällen då jag gick på förfest tillsammans med min kamera, men då enbart kameran gick på efterfest. Minnesvärd kväll, det må jag säga.

Nu däremot så ska jag läsa två artiklar med de OTROLIGT lockande namnen "Swedish drug policy in the 21 century" och "Beskrivning av de tunga narkotikamissbrukarnas socioekonomiska situation". Tjoho. Efter det blir det genus och brott. Men när tänker de lämna tillbaka tentan?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0