Det går lite bra och en aning dåligt

Idag har jag varit på akupunktur för första gången på två år, mycket skönt. Dessvärre svullnade jag lite på tinningarna av nålarna, men annars så. Sedan var det dags för körlektion som kan sammanfattas med att jag: gjorde en livsfarlig och skitdålig vänstersväng på landsväg, gjorde en skitbra acceleration ut på landsväg och sedan en helt makalöst bra vänstersväng på landsväg som fick tokmycket beröm. Imorgon är det dags för halkan, jag hoppas bara på att jag inte gör som Petra (dvs försover mig och missar den helt och fullt, men får dock betala för den ändå..) Just nu känns det som om jag faktiskt kommer att göra det.

Jag skulle vilja publicera en inlägg i lärandedialogen i kriminologin, men det kräver att de andra i min grupp skriver någonting före mig, eftersom jag inte får publicera två inlägg på raken. Sucks. Så jag fördriver tiden med att bläddra igenom rea- sektionen på asos. Jag har ju dock gett mig själv shoppingförbud när det gäller kläder, men det gällde från och med den tjugofemte och sedan en månad framåt. Och jag har ju faktiskt lite pengar kvar..

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag valde att betala halvår, annars var det autogiro straxt innan lön som gällde och då får man planera varje månad istället för två månader om året

2007-10-24 @ 13:05:03

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0