En aning blandat..

KAOS i posten idag, åjo. Digitalboxar hit, galna kunder som inte fått sina boxar dit..

Idag är jag osams med vårdcentralen.. Idiotdoktor som skulle ringa mig mellan åtta och halv nio ringde aldrig. Så jag ringde och skällde på receptionisten, så nu är problemet löst. Nytt migräntablettrecept och ny remiss till akupunktur. Brabra.

Amazon på lördag! Inflyttningsfest hos Jimma, mexican- evening var det tal om bland oss som bjöd in oss själva. Texmex, sombreros och tequila det vill säga. Gärna margarithas också. Jag får ta och tala med de snitsigare personerna i gruppen så att något blir ordnat. Josefina och Elin, jag räknar med er nu. Ni vill inte se mig laga mat och försöka använda en mixer eller dylikt. Ni vill enbart se mig dricka tequila, right? Petra ser till att ta ledigt också så att vi får en såndär lång förfest som vi är alldeles makalöst bra på. Sedan är det bara partyskorna på så kör vi! Men Martina har paxat sista dansen, så där får ni söka lyckan någon annan stans! ;)

Jag har precis, i panik, lämnat in en uppgift i kriminologin. Då upptäckte jag att den inte ska in förrens imorgon. Bra planerat av mig. By the way, nu har jag halka och uppkörning bokade.. Ho ho.
Nu däremot, betapet.

Skriv din åsikt
Postat av: Posse

Kul å se dig igår, partypinglan.. ;) Alldeles för länge sen! Puss!

2007-10-07 @ 21:14:39
URL: http://www.nogg.se/pardoe

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0