Googledoktorn

Jag vann på fyra utav fem köpta skrapbingo idag. Hela hundrafemtiokronor blev det, vilket är femtio mer än vad jag satsade! MYCKET nöjd är jag.

Och nej, jag har inte kommit igång med tentan ännu. Men jag har ju en enormt bra förklaring till varför. Det är så att jag igår upptäckte en mycket stor och oroväckande bula i bakhuvudet, och alldeles nyss så upptäckte jag en till, högre upp på hjässan. Jag vet ju med mig att jag definitivt inte slagit i någonstans, och jag är ju inte direkt den som får bulor och blåmärken av minsta lilla. Så all min vakna tid går nu ut på att noja över vad det kan vara för horribel sjukdom som jag har dragit på mig, där symptomen bland annat är bulor i huvudet. Jag ska googla detta, och sedan dricka kaffe.

Förvirringen är total på grund av detta. Idag på jobbet;

Jag: Har du stämpelkort? (glatt leende)
Kund: Du håller i det..

__________________________________________
Update:

Jag kan inte hitta någon sjukdom där bulor i huvudet är ett symtom. Googlar man det så får man upp massvis med bloggar om folk som har bulor i huvudet efter diverse fylleolyckor, men jag fick även upp en artikel om en man i USA som hade massor med bulor på huvudet, som tillslut började röra på sig. Det visade sig att han hade massvis med larver i huvudet.

I'm calling in sick. Tänk om jag har larver i huvudet?

Man får även upp blondinskämtet; "Har du hört den om blondinen som hittades medvetslös med tolv bulor i huvudet? Hon hade försökt ta självmord genom att hänga sig själv med en gummisnodd!"

Come on! Jag kan ju ha en allvarlig sjukdom här, och blondinskämt dyker upp! Det här är inte roligt.

Skriv din åsikt
Postat av: tefascisten

Jag tror inte att det är något farligt, med bulorna alltså. Jag har massor av bular och knölar i huvudet, och jag är ju helt normal, nästan.

Måste säga att du har en särdeles fin bakgrund här på bloggen!

2007-10-31 @ 22:25:34
URL: http://tefascisten.blogspot.com
Postat av: sanna

Haha vad sjukt. Jag hittade hit för att jag googlade precis samma sak som du. Jag har fått en öm bula i huvudet och ville veta vilken dödlig sjukdom jag fått den här gången. Lite av en hypokondriker :)

2007-11-06 @ 04:04:10
URL: http://genkigenki.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0