Smask

Min vän P hatar när folk smaskar när de äter. Hon skulle ha dött om hon satt i lunchrummet samtidigt som mig idag. En kollega, som åt soppa och bröd till lunch, tog fanimej världsrekord i smaskning. Det lät inte ens som "smask smask", utan mer åt "SLUUURCHHCCCOOOPPPH" + "SMACK SMASK SCHLURP" hållet. Konstant. Hela tiden. Hon sabbade min lunch. Rörelserna hon gjorde med munnen var ännu värre. Jag fick rysningar. Jag var tvungen att stänga in mig ett tag i omklädningsrummet.

Skriv din åsikt
Postat av: P

jag ahde förmodligen dött på fläcken. Vem är människan? ge mig en bokstav =) Har mina aningar redan

2007-10-10 @ 12:05:51
Postat av: Pillan

Vår nyaste stjärna K såklart. Har du också upplevt detta? Jag ville slita av allt mitt hår och stoppa det i öronen bara för att slippa.

2007-10-11 @ 23:08:16
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P

Det kan vara världens träligaste människa, Nej jag har lyckats missa det och tacka fan för det. Kan inte låta bli att säga ifrån när människor smaskar och sörplar.

2007-10-14 @ 22:18:34

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0