Men kom igen..

Här sitter jag en lördagkväll med tonvis av skolböcker framför mig. Det slog mig i förrgår att jag har följande att läsa till söndag kväll (inklusive att skriva en studieblogg); Två kapitel ur "den svenska ungdomsbrottsligheten", tre kapitel ur "Introduktion till kriminologi", 2 eller tre kapitel ur "Forskning och vetenskapsteori", en artikel om svenskars och utlänningars kriminalitet, tre BRÅ- rapportet (kvinnors brottslighet, svenskars och utlänningars brottslighet, brottsstatistik 2001-2003).

Ovanpå detta ska jag även läsa trafikteori eftersom jag skriver upp på måndag.

Kul.

Där har vi min lördagkväll. Jag har läst (hittils) sammanlagt tre kapitel ur två olika böcker. En BRÅ- rapport är på över 100 sidor.

Och där säger vi adjö till någon som helst form av socialt umgänge.
Nu tänker jag äta mat.

Skriv din åsikt
Postat av: seb

stackare! :(
låter inte särskilt kul! men det e bara att bita ihop! duktig är du ju iallafall! till skillnad från vissa andra! :/ hehe! jag har inte fått ett skit gjort denna helg!

2007-09-30 @ 13:59:42
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, har du planer på att komma efter med allting igen, precis som i våras? :P
Det är lika bra att ta tag i saker redan från början. Jag får ju dårå extrauppgifter ifall jag lämnar in någonting försent! Hårda bud på universitetet...
JERICHO! laddat hem ännu? =)

2007-09-30 @ 22:24:09
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0