Om flyt och flingor

Igår firade vi mamma som fyllde år. Alla åt smörgåstårta utom Pernilla som åt flingor. Det var en fin tillställning.

Ah, jag slet som ett djur igår på jobbet för att byta bort min helg den 24-25 november eftersom jag har föreläsningar på Stockholms Universitet då. Och jag lyckades. Och idag när jag gick ut på vår lärandeplattform så visar det sig att föreläsningarna är flyttade till helgen innan. Min lediga helg, då jag dessutom redan är i Stockholm eftersom jag ska se Meat Loaf då. Ibland har man lite flyt. Petra och jag har dessutom väldigt broderligt bytt fyra tider. Jag skriver upp, Petra jobbar. Petra har match, jag jobbar. Jag ska på Bruce, Petra jobbar. Petra ska på Manson, jag jobbar. Det, mina vänner, är teamwork.

Idag är det löning. Jag har betalat så mycket räkningar så det är inte sådär jättemycket lön kvar. Men det blir en liten tripp till Eskilstuna idag ändå, mamma övertygade mig om det. Så jag ska kika in på Indiska, eftersom det är just idag som de ska bli bättre på mode. Ska bli intressant att se faktiskt, jag gillar Indiska.
Och även fast jag vill köpa ett par skor eller sju, så ska jag låta bli. Ja, jag ska låta bli. (Jag försöker ju i alla fall övertyga mig själv..)

Nu däremot ska jag duscha, laga mat + matlåda, plugga kriminologi och trafikteori. Sätta upp en tavla ska jag dessutom försöka orka med att göra.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0