Optimisten har talat

Fy fan vilken jobbdag.. Igår med, iofs. Igår var alla datorer nere för räkning, så vi fick sitta och knappa saker och ting MANUELLT. Inlusive frukten. Inte för att jag upplevde trettiotalet, men det kändes som om vi var där igår. Självscanningen lade ju också av, så alla självscankunder var sjukt grining.
Sen har vi idag. Allt fungerar som det ska, bortsett från att några, men speciellt två personer, agerar som århundradets jävla (ursäkta uttrycket, men det är det mest målande jag kan komma på) surfittor. FY. Taskig jävla attityd folk kan ha. R frågade varför jag var så grymt nere / upprörd, men jag kände inte för att säga att hans kollegor tåg kål på mig. Så jag sa halva sanningen, att alla gnäller något så in i helvete på de nya schemana. Lägg av bara! Var glada över att ni har ett jävla jobb.
Surfittor.

Nej. Nu ska jag rycka upp mig. Lite betapet, sen ett bad (med den ypperligt intressanta boken "körkortsteori" som sällskap.. Hmpf) och sedan några Jericho- avsnitt.

Vart är mitt adlibrispaket? jag vill ha mina böcker nu! Bah!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0