Torsdag

Idag är jag ledig, vilket innebär att jag ska övningsköra med trafikskolan, plugga teori och kriminologi, och förhoppningsvis hinna tvätta och städa lite. Det visar sig helt enkelt om jag tänker göra något vettigt alls. Vaknade kvart i åtta imorse pigg som en nötkärna eftersom jag somnade kvart i tio igår. Ja, jag var lite sliten. Jag gillar helt enkelt inte mina 07:45 - 18:30 pass på jobbet.

Nu däremot, måste jag nog byta om ifall jag ska hinna ta mig till körskolan i tid. Vi ska parkera idag. Gud bevare mig.

________________________________________________

Som update kan jag meddela att jag inte alls var ledig idag. R ringde och störde när jag pluggade teori på trafikskolan, så jag hoppade in och jobbade slöpasset 12-16. Petra och jag satt och njöt i kassan när posten lastade in paket och det var tokköer till självscan.

Påtal om trafikskolan så upptäckte jag när jag gjorde pärm två och tre att jag är skitkass på trafikregler, väjningsplikt, när man får stanna eller ej, vem som får köra först, vem jag ska ha särskild uppsikt över, hur jag gör vid järnvägskorsningar.. Detta betyder att jag kommer köra på uppskrivningen. Och då har jag inte ens kommit till pärmen om bilen. Ajaj. Men jag lärde mig däremot att fickparkera idag!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0