Återigen en effektiv söndag (?)

Nu har jag legat här och jäst en stund. Så det är dags för middag nu har jag en känsla av. Albin ska dyka upp här om trettio minuter, så det är väl dags att jag börjar bli redo för besök.

Frågan är ju bara vad man ska orka laga för någon mat. Jag känner inte för att laga något alls, men man borde ju ha en matlåda med sig till imorgon. Eller, ska man bara lägga ner allt och göra sig en jävla äggmacka?

Dagens I-landsproblem, mina vänner.

Och eftersom jag ÅTERIGEN missat att jag skulle iväg och ta min P-spruta denna vecka, så är det fanimej det första jag ska göra imorgon. Jag begriper det bara inte, hur kan jag glömma bort det vareviga gång? Allt annat lägger jag ju på minnet, men inte detta nej. Jag måste även hinna med en sväng till bolaget nu innan valborg, det var ju tal om margharitas!

Nej, mat var det. Nu är det bara tjugo minuter till han dyker upp. Om han är i tid, det vill säga!

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Peace and Love för heeeeeela slanten! ;) det kommer bli bättre än förra året :D

2008-04-28 @ 21:55:38
URL: http://emmaposse.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, jag gör lite humursketcher jag gärna visar upp för andra. Kul grej när du sitter och slöklickar lite.

http://cmj.blogg.se/film.html

2008-04-29 @ 20:21:28
Postat av: Anonym

Hej, jag gör lite humursketcher jag gärna visar upp för andra. Kul grej när du sitter och slöklickar lite.

http://cmj.blogg.se/film.html

2008-04-29 @ 20:26:06

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0