Det är synd om mig.

Jag är sjuk. Svullen hals så det heter duga, ett härligt vakuum i huvudet och huvudvärk på det. Sen har jag troligtvis feber, men om man inte kontrollerar det så vet man ju aldrig. Jag går efter mottot "Det man inte vet det lider man inte av". Men troligtvis jo.

Så jag ska slöa till 100% nu. Slutade jobba vid två, så jag har hjälp pappa med datorn här en stund, han hade fått in massor med skumma trojaner och grejor. Tur för honom att jag är jäkligt haj på datorer.

Frågan nu är om det blir någon dålig film eller några avsnitt av "Dexter". Lurigt detdär. Té ska det i alla fall bli. Och LemSip, gud bevare mig för LemSip. Lite alvedon på det så sover man som en gris sen!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0