Det var allt för idag.

Och nej, jag har varken orkat med att möblera om eller plugga. Jag har istället druckit vin och tittat på världens bästa program - Lyxfällan! Tillsammans med Rent Hus är dessa två program de enda som är av värde på TV. Allt annat vettigt att se måste man ju ladda ner, typ Jericho, DH, Dexter osv. Fast det kanske kan bli rätt ekonomiskt, för vem vet, jag kanske klarar mig utan TV en vacker dag?

För övrigt så måste jag fortsätta tjata om mitt halsont, som nu har släppt helt på höger sida, men som istället har satt sig på vänster sida, och nu högre upp i halsen, mer åt gommen. Lina min sjuksköterska-to-be, har du något tips måntro? Aldrig mer att jag lägger ut pengar på patientavgifter och sånt strunt när jag har dig! =)

Nu ska jag knapra lite alvedon och hoppas på att halsen vill ge med sig en aning, sedan är det jag och en bok som kryper ner under täcket. Imorgon är det mycket att stå i, så det gäller att vara utvilad. Jag ska tvätta ett antal maskiner, möblera om, boka och hämta Peace&Love- biljetter, gå en långpromenad, plugga, ligga ute i solen och jäsa.. Ja, ni hör ju. Stressigt värre.. Solen är prio ett. No doubt.

Skriv din åsikt
Postat av: Josefine

Lyxfällan it is;)

2008-04-24 @ 22:54:26
URL: http://fetajosefine.blogg.se
Postat av: Cornelia

Åhhhh... Lyxfällan och Rent hus är mina absoluta favoriter också.

2008-04-27 @ 21:55:07
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0