Kritik av världens sämsta yrkeskår

Det talades om att det skulle bli fint väder till helgen.
Metrologutbildningen är ett antal år lång, men det tycks inte hjälpa de nollor som sitter på SMHI och chansar sig fram till vilket väder det kan tänkas bli. Det gör ju att man kan kritisera alla de framtidsvisioner som finns angående klimathotet, för hur ska de kunna förutse det när de inte ens kan säga vad vi får för väder om tre dagar? Det här innebär ju inte att man inte ska ta klimathotet på allvar. Gå in här och rädda lite hederlig svensk gammelskog helt gratis!

Av någon anledning så har jag en V75rad till travet ikväll. Så jag räknar nu med sju rätt och ett antal tusen kronor så att jag blir av med billånet. Eller så att jag kan spontanköpa en jorden-runt-resa eller nått.

Nu däremot ska jag läsa "delmoment 2", det vill säga ett antal kapitel i böckerna "Frågor, fält och filter: en kriminologisk metodbok" och "Samhällsvetenskaplig metod". Sen är det ju tydligen tänkt att jag ska läsa hela "Kunskapens former" till på onsdag eller nått sånt, men det känns aningen överskattat. Jag läste den inte förra gången det var meningen att man skulle det, så varför göra det nu? Logiskt resonemang..

Skriv din åsikt
Postat av: seb

har du köpt biljett än? :D

2008-04-19 @ 15:04:43
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nope, jag är ju pank! Men jag ska göra det direkt den tjugofemte! För jag antar att du menar P&L? Har du köpt?

2008-04-19 @ 15:09:56
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: hey

Tjo, dina tankar påminner mycket om mina,
vi verkar liksom lika!:)Råkade komma in på din blogg av missatg när jag sökte om ett ämne till en uppstas i psykologi B. Läser latin så jag förstår också den lilla texten där uppe..per aspera ad astra.
Vilken skola går du i?
Jag är en tjej på 19 år..
Skulle vara trevligt att snacka på msn... Här är min (kanske tycker jag är konstig men prova,
guldkorn måste vaskas fram)
[email protected]
ciao :)

2008-04-19 @ 17:05:09

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0