Nonsens.

Sjukt trälig dag på jobbet idag. Det enda som egentligen hände var att P fick en så kallad västervikattack, alldeles svimfärdig och grå i ansiktet. Och det är ju inte alls särskilt roligt, så då förstår ni hur tråkig hela dagen var. I västervik löste jag attacken alldeles galant genom att ge P en fenomenal drink (bacardi limón, sourze pineapple, sprite och sen lite lime). Men jobbet tyckte inte att P skulle ha en drink vid tresnåret. (Förutom Bettan då, henne gillar vi!). Så nu har jag varit iväg och solat en sväng, måste ju jobba upp en schysst bränna innan det är dags att ränna runt i kort-kort.

Nu är jag uttråkad. Jag skulle kunna plugga, men det känns lite väl mäktigt. Slöa framför datorn känns inte som någon höjdare. Läsa min bok vill jag göra senare.. Dötid alltså. Kaffe perhaps? Jag ska tvinga pappa att koka lite.

By the way så var jag och pratade med chefen i måndags om hur det blir för mig i höst, med skolan och så. Han var väldigt positiv, så det känns bra. Så i höst tänker jag glida fram på jobbet och bara jobba OB-tider! ;)

Nehej, slöa bestämde vi oss för va?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0