Slö.

Det blev en ruskigt seg dag på jobbet. Tiden kröp fram sådär härligt sakta så att man bara vill slita sitt hår. Men annars så. Jag köpte en travrad som gick åt skogen. Och nu ligger jag här och är sådär alldeles fruktansvärt seg. Jag skulle hemskt gärna vilja åka upp till ICA och köpa något gott som man kan ha ihop med en film ikväll, men frågan är om jag orkar ta mig ut till parkeringen för att sätta mig i bilen.

I övrigt så har jag och föräldrarna nu bokat biljetter till Meatloaf! Han kommer till CloettaCenter den trettonde augusti, det får man inte missa! Han gick ju och fick strupcancer förra gången vi skulle se honom, så det blev ju inställt. Fan om han inte håller sig frisk nu!

Nu ska jag testa grejor som kom i ett ellospaket. Wish me luck.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0