Viva Las Vegas

Trots att jag hade fruktansvärt ont i halsen så var det en bra jobbdag. Rejält med kunder och alldeles för stressigt för alla - utom för mig. Jag gillar när det är så. Och vädret gör ju att alla är på bra humör, det gillar vi.

Nu har jag lyckats (tror jag) tigga till mig lite bra timmar av J så att jag kan tjäna lite extra cash till mitt beryktade billån. Bland annat så blir det nog en sväng på jobbet på kristi flygare, vilket är kanon då det är 100% OB. Ledig kan man väl vara när man är pensionär, eller hur? Mm, jag ser fram emot att bli pensionär, då ska jag dricka vin och lösa korsord. :)

Ikväll blir det lungt, ska kurera min hals. Kanske se en film om jag orkar, eller så blir det en bra bok, som alltid.
Haha, här om dagen såg jag "Viva Las Vegas" med ingen mindre än Elvis i huvudrollen. En så dålig film att den blir bra just av den anledningen! Han var inte mycket till skådis den där Elvis, men sjunga, det kunde han. Så nu rullar "Elvis - The Essentials" i cdspelaren.

Nästa vecka ska jag ta mig tid för både Malin och Lina, en hel del pluggande och några promenader i vårsolen. Och så blir det sista pilatespasset, men sen är det bara att köra igång med DVDfilmerna jag köpte. "Pilates - Bootcamp" låter väl lockande? :)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0