Your'e not gonna end up like your mom and dad

Bah. Nu har jag hunnit med en sväng till Eskilstuna (fick med mig lite hem trots att jag är pank, tack mamma). Solat har jag gjort också, och slängt in en typ pasta/squash/ostsås/ärtor gratäng i ugnen. Mumma. Lite vin på det, och sedan en bra film ihop med föräldrarna och några glas Baileys mintchoklad. Det perfekta slutet på en söndag må jag säga. Plus att det lutar åt att vi ska se en gammal Clintan- western.

Plugga borde jag ha gjort idag. Men det har helt enkelt inte hunnits med. Some other day perhaps.

Haha, mor min är ju bra rolig ibland. Hon skulle prompt bjuda på solningen idag, så att jag kunde ta mina stackars mynt och köpa snus för istället.
Hur hänger det ihop? Hon hatar ju att jag snusar. Det här gör mig aningen förvirrad. Men tack ändå.

Nu ska jag packa ihop lite saker som blivit sålda på tradera.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Kan ju inte bryta trenden (och riskera att göra dig besviken) så jag skriver såklart här på en gång nu :p

2008-04-06 @ 18:08:48
Postat av: Pillan

Gud va fint, då kan jag ju sova gott ikväll!

2008-04-06 @ 22:00:47
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0