Dagen efter..

Firmafesten var trevlig. Alldeles för trevlig. Massor att dricka, löjligt billig tequila, gratisshots från bartendern.. Det slutade inte sådär jättebra. Inte som planerat. Jag spydde helt enkelt som en gris här hemma i två timmar. Så jag mår lite mindre bra idag. Fullt förståligt alltså.

Men jag vann en grill!? En jäkla klotgrill. Så nu är hela ICA bjudna på grillfest i sommar. Chefen också. Och bartendern (därav gratisshotsen).

Jag som skulle gå en långpromenad idag. Och plugga massvis.
Jag har läst ut Pestens tid, ätit en minipizza och mestadels jobbat på att inte må så förbaskat illa hela tiden.

Men man mår som man förtjänar! Och det var ju trots allt kul.

Skriv din åsikt
Postat av: Gammel tanten

Vi(eller jag då..) som inte jobbar kvar?
Får inte jag komma? 0=)

2008-02-10 @ 22:16:10
URL: http://karlzzon.blogg.se
Postat av: Emelie

Pestenstid finns det inte en film också? den har ja sett för många år sedan...i samband med det så pussade jag för första gången med Rogstedt vi gick väl i 3:an. Haha dåligt minne, men ja har för mig att filmen är bra. Sett den?

2008-02-11 @ 07:16:53
Postat av: Pillan

Klart du får komma på grillfest martina! Räkna med det!

Nope, har inte sett filmen. Föredrar boken, as always! =)

2008-02-11 @ 19:58:59
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0