Fängelse på vatten och bröd.

Nu har jag precis publicerat en studieblogg, om kriminalpolitik. Men besatt som jag är var jag tvungen att ta upp det här med fängelse på vatten och bröd. Jag kan inte släppa det! Vem fan fick ett sådan straff? Vad hade man gjort för skit egentligen? Det är ju helt insane. Jag trodde att begreppet var en vandringssägen. Jag är förbryllad.

Idag har jag jobbat, med en paus i jobbande för att sitta tre timmar på en ergonomikurs, som mest gick ut på att L berättade var hon hade ont för stunden, eller vart hon har haft ont. Sedan tröck P och jag i oss två muffins var. Alla andra fick bara en! Moahaha.

Nu ska jag äta en smörgås. Det jag har fått i mig idag är två muffins, fyrtio koppar kaffe, alldeles för många snus och en semla. Inte bra, inte bra.

Skriv din åsikt
Postat av: Elin

Haha. Jag har tränat 1 gång plus 1 gång ikväll. Im in the lead. Kom igen nu. Peppa, peppa. det blir lättare så =)

2008-02-06 @ 12:57:32
Postat av: Pillan

BAH! Kom tillbaka när du jobbar dygnet runt, på ett jobb där man INTE kan sitta och spela spel hela dagarna! :P

Långpromenad + pilates blir det för mig imorgon! Då kommer jag ju ifatt! ;)

2008-02-06 @ 20:57:14
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0