Firmafest

Ikväll är det dags för årets firmafest, vilket alltid är lika roligt. Jag är taggad, men absolut inte lika taggad som Eva. Hon har varit taggad sedan senaste festen. Vilken gnista!
När jag har orkat gjort mig iordning, och fått lite mat i magen, så ska jag ta mig till Petra och Jimma för att börja hinka alkohol. Jag har bestämt mig för fransk manikyr ikväll, så det får helt enkelt kombineras med pluggande medans lacket torkar. Crime Prevention kom ju med posten igår, så jag har en del att läsa nu.

Nej, åter till allt jag har att göra!

Skriv din åsikt
Postat av: Jimma

Hur mår du idag då :D "Jag mår inte så bra", var det sista man hörde av dig:P

2008-02-10 @ 15:30:42
Postat av: Pillan

Haha, jag mår skitdåligt. :)

2008-02-10 @ 15:37:23
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0