Looking out my back door

Eh, snöstorm? Jag trodde att vi alla var överrens om att nästa grej som skulle ske med vädret var 30+ och strålande sol. Men nej. s n ö s t o r m. Inte schysst. I och för sig hade jag väl inte planer på att gå ut, men ändå. Jag ska ju istället roa mig, först och främst, men artikeln "Regeringsmakten och kriminalpolitiken". Därefter ska jag i tur och ordning ta itu med de spännande titlarna "Om den nordiska kriminalpolitikens utveckling", "Brottsoffrets uppkomst och framtid" och "Från behandling till straffvärde: Kriminalpolitik i en förändrad välfärdsstat". Kul.

Jag hoppas att ni anar ironin i texten ovan. Men det om snöstormen är dock på fullaste allvar.
Det jag helst av allt vill göra just nu är att ta ett varmt bad (men varmvattenberedaren har förklarat krig..), dricka en kopp grönt té och plöja hela Scrubs säsong 2. Och sedan säsong 3..

Men imorgon är det en ny dag, jobbdag dessutom.

Och egentligen ville jag inte säga något, men.. Det kan vara så att jag spelar bingo just för tillfället. KAN vara så.

Nehej, ska man ta och läsa en artikel för skojs skull? Påtal om skoj, under artonhundratalet fanns det 3 frihetsberövande straff i Sverige. Straffarbete, fängelse och fängelse på vatten och bröd.
DET är humor mina damer och herrar!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Självfallet är jag på. DET är humor, jag skrattar fortfarandew =)

2008-02-02 @ 23:01:43
Postat av: M

Din gris... jävla dissare :)

2008-02-03 @ 06:45:51
Postat av: Pillan

Woa, dissare? Vad har jag dissat?

2008-02-03 @ 15:48:33
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Pillan

BRA Petra! Jag ska köpa ett par pilatesbyxor. :) haha.

2008-02-03 @ 17:11:48
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Du dissar mig :)

2008-02-03 @ 17:22:08
Postat av: Pillan

Haha, det måste vara bra gjort av mig, eftersom jag inte vet vem du är. Signaturen M säger inte mig sådär särskilt mycket..

2008-02-03 @ 17:27:45
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

kanske inte riktigt vågar säga vem jag är...

2008-02-03 @ 18:22:11
Postat av: Pillan

Då är det kanske inte så konstigt då? :P hah.

2008-02-03 @ 19:28:19
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

men jag är fan snäll... :p

2008-02-03 @ 23:09:55

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0