Nykteristen talar ut

Nu har jag precis spenderat tid på en fest. Nykter. Tre och en halv timme klarade jag, sen började jag bita på naglarna. Så jag tog med mig P, och så blev det en snus- tripp till macken. Men det var trevligt, jag fick massor med hårprylar i present av J, och så hann jag ta en massa fula bilder på alla. (Viktigt att poängtera: Bird-O minen finns med på flera utav dem!). Det planerades även in en tripp till Barcelona vecka 32, då P & E ska se fotboll och jag och J ska dricka alkohol och prata spanska.

Nu ska jag måla det lilla som finns kvar av mina naglar, och se på Scrubs.
Upp & hoppa imorgon, jobb 07:45-15:30. Sen blir det Mario Party! Tjoho!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0