Update

I fredags bar det iväg till Stockholm, där kvällen avslutades med pizza tillsammans med bror min. Och självklart det obligatoriska, att båda två somnar i soffan till en film. Trevlig värre. Upp tidigt dan därpå för att ta sig till Universitetet, för att lyssna på två föreläsningar av Anders Rosell. Han var riktigt bra, dessutom jäkligt rolig. Vi var en stadig grupp på FEM personer där. Mysigt. Ut på stan, inhandlade två par strumpisar och ARTON par strumpor. Nu jävlar ska jag väl ha så jag klarar mig..

Är precis hemkommen från svägerskans födelsedagsfika. Det vill säga fullproppad av jordgrubbstårta och kaffe.

Ikväll blir det plugg och annat krafs. Jag lär väl inte göra något relevant i vilket fall som helst.
P och jag måste dra oss ihop någon dag, fick ett litet sms som väckte nyfikenhet igår från det att hon var och såg melodifestivalen. Och så måste vi självklart spela Mario Party. Och åka till Eskilstuna. Det är mycket nu helt enkelt.

På tåget hem igår fick jag celebert sällskap av ingen annan än Fredrik, som jag inte träffat på år och dar! Mycket trevligt att catcha upp lite med honom!

Nu ska jag återgå till mitt slöande. Bye.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0