Eeh, klart? Eller? Jo?

image452

Hmm. Jag tror att jag är klar med tentan nu. Det är ju inte ett klockrent A i betyg på den, men jag känner mig rätt så nöjd ändå. Det kunde ha varit värre, helt enkelt. Jag nöjer mig med att lärarna finner den "tillfredsställande". Så, ja, kanske är jag klar. Eller så har jag helt enkelt gett upp. Jag vet inte.

Nu ska jag byta lakan och damma. Sen vetesjutton vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen. Äta mat kanske. Titta på Scrubs. Läsa klart min bok. Inget vettigt i alla fall.

OH! Förresten! Jag ska ha en "shoppingfri" månad nu i februari. Det ni! Jag återkommer med mer informaton. Det kan ju bli en spännande liten följetong, att se hur jag våndas av att inte få dra mitt bankkort dagligen. Spännande! ;)

Skriv din åsikt
Postat av: P

Det tråkigaste är ju att inte gå och vänta på att ett paket ska dimpa ner tycker jag. FInns inge roligare än att få hämta ut sitt paket från posten. Själva kortdragandet kan skära i själen.

2008-01-20 @ 17:38:02
Postat av: Pillan

Det har du rätt i. Jag kan beställa mot faktura och betala i mars? =) Hoho.

2008-01-20 @ 18:21:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Thess

Haha, ja du är inte dum du :P Grattis, systemet nästa.

2008-01-22 @ 07:54:37
URL: http://metrobloggen.se/interpretation
Postat av: Thess

Haha, ja du är inte dum du :P Grattis, systemet nästa.

2008-01-22 @ 07:54:46
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0