En liten resumé.

I tisdags var det alltså den 'stora dagen'. Jag jobbade hela dagen, sen blev det vin och tacos med föräldrarna. Firas ska det göras på fredag och på lördag istället. Så presenterna hittils är en mixer, en dammsugare och pengar. Igår skedde debuten på systembolaget, vilket resulterade i en Likör 43 och två Bacardi. JAG FICK INTE VISA LEG! Jag är så jävla sur. Skittanter på bolaget.

Idag fick jag hem en 'present' på posten! Elin, Josefina, Negern, David, Jimma och Albin ska ta med Petra och mig på en heldag i Stockholm, med mat och laserdoom! Haha, HUR jävla kul som helst ju! TACK, alla! Jag blir så glad när folk orkar engagera sig! SUPERB present! Så nu gäller det ju bara att hitta det där datumet som passar alla.. :)
Det blir ju dock liiite jobbigt för P och mig nu att planera alla andras födelsedagar! :P

Ledig idag. Så jag måste ringa frescati, för jag har fortfarande inte fått mina böcker. Det börjar bli lite kris nu.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0