En meningslös torsdag. Me like.

Vilken lat torsdag. Jag satt en stund i telefonkö innan jag gav upp (frescati och skolböckerna, men det har visat sig att ingen har böcker eftersom vår lärare "missade" att skicka artiklarna till tryckeriet. Så allt är uppskjutet!). Jag åt lunch och läste "Pestens tid". Jag åkte ut på stan och köpte en lådvin till imorgon (men jag fick inte visa leg den här gången heller!). Jag åt middag och läste "Pestens tid". Jag åkte upp till ICA för att köpa choklad och blev chaufför åt Petra som har fått en lårkaka i vaden. Jag åkte hem, tog ett bad och läste "Pestens tid". Sen röjde jag i rummet så att pappa kan dammsuga här imorgon.. :)

Och nu tittar jag på scrubs. Ibland är det underbart att vara lat och göra absolut ingenting.
Men imorgon är vi back on track, jobb 08:30-18:30.


Skriv din åsikt
Postat av: M

Vad gammal du måste se ut enligt vissa :p jag behövde iaf visa leg när jag handlade där första gången (A)

2008-01-25 @ 00:24:34

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0