En såndär vanlig tisdag.

Helst plötsligt har jag blivit grymt effektiv med skolarbetet! Makalöst, det trodde jag aldrig skulle ske. Vi får väl se hur det går i fortsättningen, tentan trillar ju in på fredag.. Jag vet ju vad jag ska göra i helgen i alla fall...

Skön dag på jobbet idag, trots galen personal, snattande alkisar som polisen kom och hämtade och allt annat spännande som händer på ICA en helt vanligt tisdag.

Jag har fortfarande inte tankat bilen. Men nu har jag ju i alla fall råd med det, har fått lite krafs sålt på tradera. Men dessvärre har jag budat på en Springsteen- DVD, 3 Stephen King- böcker och ett par toksnygga cowboyboots. Illa.

Och ja, jag spelar bingo. Just nu. Fruktansvärt roligt. Men nu har jag ju vunnit lite, så spelkassan rullar nog på i några dagar till.

Nehej, sova snart. Jobb imorgon, 10-20. Byte med P, så jag har sovmorgon till åtta. Woho.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0