Fan.

Jag är sjuk.
Men det innebär i och för sig inte att jag ringer och sjukanmäler mig. Febern får helt enkelt hållas på avstånd med alvedon.

Jag är pank. Dessutom liksom.
Jag har ett nytt nyårslöfte, det enda som jag MÅSTE hålla. Det kommer nu;
Jag ska aldrig mer spela spel på nätet som kostar pengar.

Ifall jag fortsätter får någon gå in som god man för mig. Det här håller inte. Jag har fan spelat upp allt jag äger. Nästan i alla fall. Jag har råd att tanka bilen.
Men hur ska jag betala alla nya kursböcker som är på väg/måste beställas? Nya kursen startar ju för fan den tjugoförsta.

TA TAG I DIN EKONOMI PERNILLA! GENAST!

Jag måste nog sälja mer saker på tradera..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0